Kurskalenderen for 2019 er klar!

Postet av Nesodden kajakklubb den 4. Apr 2019

Første introkurs er 30. april. Vi har satt opp i alt 12 introkurs. Introkurs gjennomføres på en ettermiddag og varer 3 timer. Du må minimum ha introkurs for å låne kajakk i Nesodden kajakklubb. På introkurs lærer du grunnleggende padleteknikk og kameratredning.

Vi har også satt opp ni grunnkurs. Grunnkurs går over to dager og varer totalt 16 timer. På grunnkurs lærer du mer om padling, sikkerhet og flere redningsteknikker. Du behøver ikke ta introkurs før du tar grunnkurs, men det er en fordel om du har litt padleerfaring.

Du melder deg på kurs fra "KURSKALENDER" under menyen "VÅRE KURS". Introkurs koster kr. 800 og grunnkurs koster kr. 1 250. I tillegg kommer betalingsgebyr. Betaler du fra nettbank er gebyret kr. 14. Benytter du online betaling er gebyret for introkurs kr. 42 og kr. 60 for grunnkurs (prosentvis av summen).

Påmeldingsfrist på kursene er 2 dager før kursstart.