Meld deg på kurs i juni

Postet av Nesodden kajakklubb den 26. Mai 2019

Vi har fire grunnkurs og fire introkurs i juni. Det er ledige plasser på alle kursene.

Introkurs

Introkurset på tre timer er det du må ha som et minimum for å låne kajakk i Nesodden kajakklubb. Det koster 800 kr. + betalingsgebyr.

Grunnkurs

Skal du lære litt mer om padling og sikkerhet bør du ta grunnkurset som går over to dager og er på 16 timer. Det koster 1250 kr. + betalingsgebyr. Våre kurs inngår i kursstigen i Norges padleforbund og våre instruktører har sertifisering i tråd med kravene i Norges padleforbund.

Du må først melde deg inn i klubben

Meld det på kurs nå og få en fin hobby. Nesodden kajakklubb kan tilby et trygt og sosialt padlemiljø. For å melde deg på kurs i Nesodden kajakklubb må du først bli medlem i klubben. Hvis du skal betale med faktura (betale i nettbanken din - gebyr kr 14), kan det ta noen dager, og påmeldingsfristen på kursene er to dager før kursstart, så ikke drøy det for lenge før du bestemmer det for å melde deg på kurs.

Når du skal melde deg inn i klubben bør du først gå til fanen "Bli medlem" og lese om de ulike medlemskapstypene (i grunnen bare to: vanlig medlemsskap eller familiemedlemskap). Så går du til "Bli medlem" og følger instruksjonene (obs. den rimeligste betalingsformen er "faktura" som betyr at du betaler i nettbanken din). Når du er blitt medlem går du til fanen "Våre kurs" og så "Kurskalender". Der finner du et kurs om passer for deg og som har ledige plasser - klikk på "Les mer" og meld deg på kurset.