Vi åpner for utlån av kajakker igjen

Postet av Nesodden kajakklubb den 25. Mar 2020

Vi åpner for utlån av kajakker til medlemmer igjen.

Følgende regler gjelder:

1. Det skal til enhver tid være minst to meters avstand mellom personer som tar ut kajakker, padler eller har gått i land.
  2. Tar du ut kajakk på Nesoddtangen gård, så vask deg godt på hendene (i toaletthuset ved siden av utstyrsboden) før du tar ut kajakk og etter at du er ferdig med turen. Tar du ut kajakk på Oksval eller Fagerstrand må du ha med deg hånddesinfeksjon som du bruker før og etter turen.

Vi har foreløpig stengt for utlån av årer og utstyr. Vi kommer tilbake til dette.

Her er lenke til Helsedirektoratets regler:

Omfattende tiltak for å hindre spredning av koronaviruset, helsenorge.no

2 Kommentarer