Kajakkskole barn 8-10 år

Vis kart

Påmelding kr 1 037,00 inkl. avgifter

Kajakkskolen er for barn som er innmeldt i familiemedlemskap . Fo at barnet skal kunne meldes på kajakkskolen, må det altså være registrert i medlemsregisteret først!

Kajakkskolen lærer barna kajakkpadling, redning og enkel sjømannskap gjennom lek og friluftsliv. Det  fokuseres på tur- og havpadling. Kajakkskolen har som mål å gi barna en god introduksjon til kajakksporten. Det legges stort fokus på trygghet og barna lærer tidlig i kurset hvordan de redder seg selv etter en velt, og tar ansvar for sine venner på tur.

Organisering

Kurset går over tre ettermiddager, samt en søndagstur som avslutning med utdeling av diplom. Til sammen 10,5 timer. Det arrangeres to kurs frem mot sommeren: Dette kurset er for barn i alderen 8-10 år (f. 2011 -2013). Påmelding er bindende og deltagere må møte på alle treninger og tur, da det er ikke er anledning til å ta deler av kurset.

Tid: Tirsdag 01.06 kl 17-19, torsdag 03.06 kl 17-19, tirsdag 08.06 kl 17.30-19 og søndag 13.06 kl 11-16

Alle deltagere må være svømmedyktige.

Antall deltagere: Maks 8 per kurs

Aktivitetsledere : Kristian Lindvik, Ivar Lyngve og Tanja Ohlsen