Turer fremover

Postet av Frode Meisingset den 25. Jul 2023

Hei alle padlere,
august måned er her straks og vi starter opp igjen med fellesaktiviteter i regi av Nesodden kajakklubb. Hver torsdag fra og med 3. august og frem til og med 28. september arrangerer vi klubbturer som passer for alle nivå. Oppmøte er normalt 1730 på Nesoddtangen gård og alle skal være på vannet til 1800. Informasjon om disse turene annonseres på vår Facebook-gruppe Nesodden kajakklubb - info, turer og kurs.

I tillegg har vi planlagt to lengre turer. Lørdag 20. august vil det være mulighet for å padle Nesodden på langs. Turen er planlagt fra Nesoddtangen gård til Fagerstrand, dette er en tur på ca. 1.5 mil. Det vil være en pause halvveis for en matbit og kanskje et bad? Er man veldig ivrig vil det være mulig å padle tur retur. Mer informasjon kommer.

13.-15. oktober arrangeres Bølgefestivalen, og tradisjon tro har vi reservert to hytter for klubbens medlemmer. For de som ikke er kjent med denne festivalen, så er dette en årlig festival som arrangeres utenfor Nevlunghavn. Nesten 200 padlere møtes til 2-3 dager med padling og sosialt samvær. Det arrangeres et stort utvalg kurs hvor mang kan få utfoldet seg på ulike nivå.

I tillegg har klubben en lang liste med kurs i august og september, ta en titt her om noe kan friste Kurskalender (nesoddenkajakklubb.no)

Håper vi møtes på vannet snart!

2 Kommentarer