Medlemsfordeler

• Gratis lån av utstyr
    Som medlem med våttkort kan du låne kajakk og utstyr (åre, flytevest, spruttrekk, årepose og lensepumpe ), gratis fra klubben.
    Dette er tilgjengelig på klubbens 3 utlånsteder:
    Nesoddtangen gård
    Oksvald brygge
    Fagerstrand (ved båthavna)

• Lagring av privat padleutstyr i klubbens lokale på kollektivbrygga
    Som aktivt medlem har du mulighet til å lagre privat padleutstyr i et avlåst rom i klubbhuset på kollektivbrygga.
    Mer info her: medlemslager
    Ta kontakt via utstyr@nesoddenkajakklubb.no om du er interessert.

• Rabatt i butikker
    • Westsystems på Alnabru
    • Gir 15% rabatt på padleutstyr* (Gjelder alt padleutstyr som er på lager utenom tilbudsvarer, Hypercurve tørrdrakter og spesialprodukter).
    • Rabatten gjelder i fysisk butikk ved fremvisning av medlemskort (laster du ned idrettenOnline app, finnes medlemskort der).
      Nettside: westsystem

• Padlespesialisten (Arendal)
      Gir 15% rabatt på hele sortimentet, ned fra ordinær pris. Rabatten kommer ikke i tillegg til annet tilbud eller kampanje
      Ved netthandel benyttes rabattkode for å få rabatten. Kontakt utstyr@nesoddenkajakklubb.no om du ikke har fått denne.
      Nettside: Padlespesialisten

• Utleie av lagringsplass for private kajakker
    Klubben leier ut lagringsplass, utendørs i stativ, for private kajakker ved Nesoddtangen gård, Oksval brygge og Fagerstrand båthavn.

Det er en forutsetning at kajakken er i bruk og ikke kun ligger "i opplag".

Om det ikke er ledige plasser kan en be om å bli satt opp på venteliste.
    Mer info her: lagring av kajakk i privatstativ

Ta kontakt via privatstativ@nesoddenkajakklubb.no om du er interessert.