Årsmøte 2024 i Nesodden kajakklubb

Postet av Styret i NKK den 16. Feb 2024

Tid: Tirsdag 19. mars kl. 18

Sted: Klubbhuset (2. etasje) på Nesoddtangen gamle kolletktivbrygge, Tangenveien 7

Saker til årsmøtet

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes senest 5. mars til leder@nesoddenkajakklubb.no. Bruk vedlagte mal for forslag til årsmøtet.

Saksliste og saksdokumenter

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på klubbens nettside nesoddenkajakklubb.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nesodden kajakklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nesodden kajakklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Nesodden kajakklubbs lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan du ta kontakt på e-post til leder@nesoddenkajakklubb.no.

Velkommen til årsmøte!

Vennlig hilsen

Styret i Nesodden kajakklubb

Vedlegg:

Mal for forslag til årsmøtet

Forslag til årsmøte i Nesodden kajakklubb 2024

Fra:

[navn på forslagsstiller]

Tittel på forslag:

[skriv inn en kort, beskrivende tittel]

Forslag:

[Her skal forslaget skrives nøyaktig i den ordlyd det ønskes vedtatt. Begrunnelsen for forslaget skal fremgå i begrunnelsen under.]