Nyhetsbrev – april 2023

Postet av Frode Meisingset den 11. Apr 2023

Aktivitetsplan

Å padle sammen med andre er alltid hyggelig. Vi i Nesodden kajakklubb har satt opp en variert aktivitetsplan for våren 2023, med aktiviteter både for de helt ferske og de litt mer øvet. Skriv ut planen og heng den på kjøleskapet.

Og det er ingen grunn til å vente med å starte sesongen! Allerede 16. april har vi et tilbud til deg.

Åpen dag og bruktmarked
Søndag 16. april fra 11-14 inviterer Nesodden kajakklubb til åpen dag for medlemmer og potensielle nye medlemmer. Kom innom vårt klubbhus på Nesoddtangen brygge (grå brakker) for en hyggelig kajakkprat og en kaffekopp. Her kan du få vite mer om kursene og turene vi tilbyr.

Vi arrangerer også et bruktmarked. Har du noe utstyr du ikke lengre bruker og som du tenker noen andre kunne hatt glede av, ta det med og se om noen andre har behov for akkurat dette.

Oppfriskning
Samtidig med åpen dag i klubbhuset legger vi til rette for litt oppfriskning av redning og teknikk i bukta ved Nesoddtangen gård. Husker du ikke kameratredning, eller er det lenge siden du forsøkte deg på en cowboyredning? Huk tak i en annen som også trenger oppfriskning og øv sammen. Et par aktivitetsledere kommer til å være til stede for å kunne gi tips og vink. Vi har tørrdrakter til utlån for de som trenger dette.

Kurs
Vi tilbyr introkurs, grunnkurs og teknikkurs denne våren. Med disse kursene får du våttkort og kan låne en av klubbens mange kajakker og ta fine turer i nærområdet. Du kan også delta på klubbens organiserte aktiviteter; de ukentlige og/eller litt lengre turer med og uten overnatting. Sjekk ut kursene her.