Torsdagspadling i høst

Postet av Nesodden kajakklubb den 16. Aug 2019

Utover høsten prøver vi å få til en felles padletur hver torsdag kl. 18 (på vannet) fra Nesoddtangen gård. Klubben stiller med en erfaren turleder og alle medlemmer er velkomne til å delta. Reserver kajakk på vanlig måte. Turen tar 2–3 timer og vi tar en pause underveis. Ta gjerne med deg kaffe og noe og spise.

Det hender at vi ikke får til å arrangere torsdagspadlinger, så følg med på kurs- og aktivitetskalenderen for å se om det blir torsdagspadling. Kurs- og aktivitetskalenderen finner du i høyre spalte på forsiden av hjemmesiden vår. Torsdagspadlingene blir også annonsert på vår facebookgruppe "Nesodden kajakklubb - info, turer og kurs" (det er en lukket gruppe, men bare be om å bli medlem, så blir du medlem).

Torsdag 15. august var det mange nybegynnere som var med, i alt 11 deltakere. Vi padlet til Langøyene der vi hadde en pause, og til slutt var det mange som avsluttet med et bad.