Er du registrert med feil e-post?

Postet av Nesodden kajakklubb den 5. Mar 2021

Vi ser at flere medlemmer har e-postadresser som ikke virker. Da får du ikke tilsendt innkalling til årsmøte, du får ikke tilsendt påminnelse om innbetaling av årskontingent og heller ikke andre beskjeder vi sender ut til medlemmene på e-post.

Hva gjør du for å sjekke/ordne dette?

• Logg inn på nesoddenkajakklubb.no
  • Helt oppe i høyre hjørne av skjermbildet står det enten “Logg inn” eller det er en liten boks sort med tre grå prikker. Klikk på boksen og klikk på Logg inn.
  • Skriv inn e-post i den øverste boksen og passord i neste boks.
  • Kommer du inn er alt greit.

Kommer du ikke inn

• Kommer du ikke inn er enten e-post eller passord feil.
  • Klikk på glemt/mangler passord og skriv inn e-posteadressen din.
  • Får du en e-post som forteller deg hvordan du setter nytt passord, så gjør du det, og så skriver du opp passordet et sted så du har det til en annen gang. :-)

Får du beskjed om at denne e-posten ikke er registrert i medlemsarkivet

• Prøv med en e-post du har brukt tidligere.
  • Får du det ikke til så send en e-post til leder@nesoddenkajakklubb.no.

Når du har logget inn

• Klikk på symbolet som skal forestille et menneske oppe i høyre hjørne.
  • Under overskriften “MIN KONTO” klikker du på valget “Min konto”
  • Under “Endre e-post” (midt i skjermbildet) klikker du på “Rediger”
  • I feltet “Ny e-post” skriver du inn din nye e-postadresse og klikker så på Endre e-post.
  • Instruksjoner for hvordan du fullfører endringen vil bli sendt til e-post adressen du oppgir.

P.S. Er du registrert med riktig mobiltelefonnummer, så vil du få beskjeder der, men det er ingen grunn til at du skal være registrert med feil e-postadresse.