Grunnkurs med Jørgen

Vis kart

Påmelding kr 1 345,00 inkl. avgifter

Grunnkurset i havpadling har tre hoveområder: Du får god trening i å manøvrere kajakken, slik at du kan padle effektivt og mer avslappet. Du får lære redningsøvelser og trene på disse. Har du tatt introkurs fra før, vil grunnkurset både by på flere nye elementer og mer trening. Du behøver ikke å ha tatt introkurs på forhånd, og grunnkurset er et fint sted å starte padlingen.

Det tredje hovedfokuset i grunnkurset er at vi på dag 2 planlegger og gjennomfører en tur. Det å ha gått gjennom det som trengs for å planlegge og gjennomføre en tur under trygge forhold, gjør at du selv står mye bedre rustet til å dra på turer senere.

Den ytre rammen for kurset er 16 timer. Det inkluderer godt med pauser, og du kan i stor grad regulere intensiteten selv.

Hvem passer kurset for? Det passer for deg som er i normalt form og helse, kan svømme og er over 14 år. Har du helsemessige utfordringer som kan få innvirkning på kurset, eller behov for spesielle tilpasninger, bør du ta kontakt med instruktør i forkant av kurset.

• Du må ha betalt medlemskap i klubben og være innlogget for å melde deg på kurs.
  • Påmelding er gyldig og bindende når vi har mottatt betaling for kurset.
  • Hvis det er færre en fire påmeldte kan kurset bli avlyst inntil 24 timer før kursstart. De påmeldte vil bli varslet per e-post. Det er bare i slike tilfeller du kan få refundert betalingen.